Gå til innhold
Arkivverket

[#69664] Johanna N. Jacobsen born 1862 in Norway


Gjest Arne Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne Hansen

Sender inn et nøtt om en slektning. Alt jeg vet om henne i Norge er at hun er født 15. januar 1862 i Norge. Men hvor?Ektemannen var født i Hjelmeland, Rogaland. Jeg har søkt på Jacobsen på Digitalarkivet, men har ikke fått napp. Jeg har spurt mange i USA, men ingen har noe å fortelle om norsk bosted. Dette er oppsummering på engelsk:Johanna N. Thorson (maiden name Jacobsen) was born January 15, 1862 in Norway. She immigrated in 1879. January 14, 1880 she married Nels Thorson in Iowa. Johanna died September 20, 1889 in childbirth in Lost Island, Palo Alto County, Iowa. Buried at Lutheran Cemetery.Hjelp å få?Mvh Arne Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Eide

Nei, du må bare se bort fra disse lenkene - de fører til et annet søk etter en Anna som jeg holder på med. Får prøve å finne Johanna i stedet.Beklager!IE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.