Gå til innhold
Arkivverket

[#69682] Hellingsæter.


Gjest Leif Engnæs
 Del

Recommended Posts

Gjest Leif Engnæs

Hei: Jeg leter etter Foreldrene til stenhogger GUSTAV Hellingsæter F.13-3-1880 Kråkerøy/ Fredrikstad. Døde:12-11-1963,bodde på Kjøkøya i Fredrikstad,jeg har hørt noe om at fadren var skreddermester i Sverige vet ikke noe om hans datoer,håper det er noen som kan finne ut noe om dette, på forhond takk. MVH: Leif Engnæs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Engnæs

Tillegsoplysning til fåregående innleg faren heter Johannes Larson, bor i Sverige. Leif Engnæs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg har lett gjennom Glemmen(Kråkerøy) 1880 uten å finne noen Gustav som ble f.13/3. Kan fødselsdagen være feil? Jeg fant en Gustav Anton f. 13/8 80, nr.146 Lenke Det finnes også en Karl Gustav på neste side, nr.155, men den datoen har ingen ting til felles med den du har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Har lett i FT 1900.Det nærmeste jeg kommer er Gustav Johannesen i Skjeberg.Men han er født i Sverige. Kan det være mulig?Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.