Gå til innhold
Arkivverket

[#69731] Krogvold


Gjest Mona Thomassen
 Del

Recommended Posts

Gjest Mona Thomassen

Finner ikke mer om Gina Krogvold og Martinius krogvold, veit at Gina var fra Hurdal, Minnesund og at Martinius var veivokter og de bodde i oslo, Aker. De er mine tippoldeforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Thomassen

Takk for hjelp, trenger mer hjelp for videre forskning av Gina og Martinius sine forfedre. Hilsen Mona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Ved leiting etter Ginas far,ole Gulliksen,fant jeg denne. Legg merke til hans mor,som er dansk i følge FT. Ved barnas dåp ser jeg at Oles kone heter Berthe MariaLenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Thomassen

Så bra da kom jeg et stykke lenger, takk for det. Veit noen no mer så kom gjerne med det. Hilsen Mona. Har ikke noen forfedre på Ginas mor fra Danmark men den blir kanskje litt vanskelig. Og Martinius Andreassen Krogvold Østbyhagen f. 1851 har vel også noen forfedre et eller annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Har lett litt etter Martinus.Har to kandidater som heter Andreassen. De er født ved årskiftet 1850 og 1851. Må se litt mer på disse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Thomassen

Fikk ikke til , er ikke veldig flink til dette men har jo fått en del navn på plass. Martinius Krogvold Østbyhagen var ingen lett mann og finne forfedre på, men man får lete videre. Hans kone Gina Oline sin mor har jeg men der stopper det. Og etter Ginas farmor finner jeg heller ingen. Mvh Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.