Gå til innhold
Arkivverket

[#69742] Tingvoll på Nordmøre.


Gjest Mona Thomassen
 Del

Recommended Posts

Gjest Mona Thomassen

Mine oldeforeldre Lars Stølen f.1872 og Lisabeth Fredriksdatter f. 1873 har jeg funnet en del forfedre til. Blant annet ender jeg på etterhvert med at Lisabeth slekter til Vibe Brandt slekten på farsiden og finner ikke mer på morsiden enn at mor heter Anne? Olsdatter og er født i Torjulvågen, Tingvoll. På Lars Stølen finner jeg oså en del men ender på hans oldeforeldre på farsiden men har mer på morsiden. kanskje noen har noe mer eller jeg har noe til andre. Benytter i samme sleng og takke for all hjelp hittils, hjertelig takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Thomassen

Leter etter min oldefar Lars Einarson Stølen forfedre på farsiden. Har kommet til Iver Arntson Trodal Mogstad født i Surnadal sønnen på 1700- tallet og kona Maret Nilsdotter Jutvik fra Flessastranda. Hilsen Mona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Thomassen

Leter etter min oldefar Lars Einarson Stølen forfedre på farsiden. Har kommet til Iver Arntson Trodal Mogstad født i Surnadal sønnen på 1700- tallet og kona Maret Nilsdotter Jutvik fra Flessastranda. Hilsen Mona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Thomassen

Jeg mangler oldeforeldrene til Lars sin farmor Mari Bakkebø gift med Hans Trodal osv. Og deretter en del av forfedrene på far sida til Lars. Har en del av forfedrene på morsida hans. Hilsen Mona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest mona thomassen

Hei leter etter slekt fra Tingvoll/Surnadal på Nordmøre. Einar Hansen f. ca 1839 d. ca 1927 fra Tingvoll, gift med Maret Johannesdatter (Bergem) Einars foreldre var Hans Iversen (Trodal) og Mari Larsdatter og noe mer har jeg ikke på dem , kan noen hjelpe meg videre?Hilsen Mona Thomassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øivind H. Thingvold

Ta en tur på biblioteket og lån Hans Hyldbakks gards og ættesoger fra Tingvoll og Surnadal innkludert H.H.'s 'Heimar i Surnadal'. Da vil du nok finne mange av dine forfedre der. Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.