Gå til innhold
Arkivverket

[#69746] Tyding i krk.bok for Meløy (Nordl.)


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som kan hjelpa meg å tyda kva som står etter namnet til Peder Andersen og kva som står etter namnet til Ane Gabrielsdtr.?Dette er nest nederste paret på høgre side.LenkeVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

Hei Mariann!Ungkarl Peder Andersen, Tjenestedreng hos Hr. Angel i Grønøen, 26 Aar gammel.Pige Anne Gabriels Datter, 20 Aar, Tjenestepige hos Hr. Angel i Grønøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tyding igjen, ikkje Meløy, men Rødøy denne gongen: LenkeDette gjeld det nest nederste paret på høgre sida. Einar Joensen og Berith Thomasdtr.Kva dato vart dei gift(1.December, men iflg. Bauer er det ein tirsdag, gifta dei seg kvardagar og?), og kva står det om dei i teksten?Eg blir så frustrert av at eg ikkje klarar læra å lesa datoane!! Men kanskje nokon kan vera snill å hjelpa?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Bjernes

1ste Decembr Copul ungkarl Ejnar Joenson Storselsøen til pig: Berith Thomasdtr. under same Forretning betient med Sacram:Mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

Hei Mariann!Ad lenka i (4):Berith Thomasd. var enkje.Det står ikkje noko om at brudeparet gjekk til nattverd denne dagen, men det var 16 kommunikantar tilsaman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk, og takk :-)Sjå på lenka i (1) her: Lenke stokken&nr=23&antinnlegg=17&startnr=&antall=&spraak=n#ankerEg har ført inn at dei gifta seg 01.12.1792, men det _må_ vera feil!Er det nokon som kan finna ut kva som er rett dato?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Pedersen

Jeg er ikke sikker på hva du er i tvil om, men det står at gudstjenesten skulle ha vært 1. søndag i Advent, men ble forhindret på grunn av uvær. Derfor har vielsen funnet sted på førstkommende tirsdag. Brudeparet har vel sittet og ventet på prelaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hmm, no har eg rota det til for meg sjølv :-/Eg tenkte at det var lurt å ikkje ha ein heil 'bråte' forskjellige tema om 'folket mitt' frå Rødøy/Meløy.Difor har er (8) eit nytt tema, og har ikkje noko å gjera med dei ovanfor.Så det eg lurar på i (8) er kva dato dette paret vart gift? Eg har ført at dei gifta seg ikkje 01.12.(som eg skreiv ovanfor), men 02.12.1792.Men dersom du går inn på den lenka eg har lagt ved i (8), så vil du sjå at dei gifta seg rundt 6.s.et.Trinitatis, og det er ikkje i nærleiken av 02.12.!!Men kva dato er det, var det 6.s.et.Tr.?Venleg hwelsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.