Gå til innhold
Arkivverket

[#69747] Skifteopplysning frå Meløy(Nordl.) 1819


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Nesten heilt nede på venstre sida er det to stk. jordfesta, den eine er Gabriel Arentsen, Grønøen 50 år.Kva dato døydde han/vart han jordfesta?Men viktigast: står det noko om barna i evt. skifte etter denne karen?LenkeVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heiDet er ikke noe skifte etter Gabriel Arentsen i heftet som dekker 1811-1845 i Meløy. Det er ingen Gabriel som sjiftes etter i 1819/20 i MeløyRegner med at denne Gabriel Arentsen som nevnes her begravd 1819 er sønn til Arent Andersen, Halsa. Har ikke registrert noe ekteskap på han. her er han i tjeneste i 1801 LenkeSteinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Helge Angell

Det er rett det som Steinar skriv. I innrulleringsmanntalet 1809 står det om Gabriel at han er innerst på Grønøya, 43 år gamal og født på Halsa. Det vil seia at han er son til Arnt Andersen Halsa og Berete Gabrielsdtr frå Kunna. Farmors mormors mor til Berete var Margrete Jonsdtr Benekstokk, dotter til Jon Trondsson Benkestokk (~1530 - 1598) og Birgitte Nilsdtr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for svar :-)) AHA, endeleg ser eg litt Benkestokk i meg og :-)))Men dersom han var ugift kven er denne då(ein av dei øvste på venstre side)?:LenkeVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heiskrev vel ikke at han var ugift men at jeg ikke hadde noe ekteskap på han. Se litt nøyere på linken til siden øverst på den er det copulert 2 par og nr 2 er han og hans kone Marit JohansdtrSteinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heihar tydeligvis ikke sjekket mine egne bøker skikkelig. i 'Per Andersen slekten' av Per Braseth står s. 10 om demGabriel Arentsen 1767 - 1819 g. 19/7-1801 m Marit Johansdtr ca 1775 - 30/3-1845Barn1. Arent 1801- 8/11-18672. Anna Birgitte 1805 - 3/7-18313. Nils Daniel 1808 - 23/5-1837Må bare legge dette inn i egen database og komme tilbake til sakenSteinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei igjen :-) Eg tolka det til at du meinte han var ugift :-)))Men kva meinar du med siste setningen i (6)?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heijeg oppdaget at jeg hadde mye mer opplysninger om Peder Andersen og Anne Gabrielsdtr, faktisk en hel bok om deres aner og etterkommere. Pluss at Arnt Gabrielsen som du og leter etter er inngift i Engesvikslekten med 31 sider med etterslekt på han og konen. De hadde 8 barn.i tilleg finner du dem på et skifte fra Risvik i Meløy i 1847. Det skiftet kan vel løse problemet med å finne hvor mor til Arnt og Anne kommer fra. Deres tante Malenes skifte. her er familien til henne i 1801 LenkeDenne Johannes Eliasen kan være fra RanaSteinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Men ein ting til: Eg finn ingen Ane Gabrielsdtr(evt. Gabriel Grønøen) f. mellom 1802-1807. eg finn ei Ane Kirstina dotter av Gabriel Grønøen f. heilt i byrjinga av 1805.LenkeEg har frå før same opplysningane om den Ane som du har oppgjeve(Ane Bergitta f.1805).Med det same kan eg jo også ta med at eg kan heller ikkje finna foreldra(Anders Pedersen og Maren Maria Zachariasdtr) til Peder Andersen sitt giftarmål.Kva tid Anders Pedersen døydde finn eg heller ikkje.Venleg helsing Mariann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Det var kanskje litt vanskeleg å skjøna kva eg meinte med 'evt. Gabriel Grønøen', eg meinte _dotter_ av Gabriel Arntsen evt. Gabriel Grønøen :-))Ikkje alltid like enkelt :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Johannessen

Til 9, siste setning: I 1762 (Dom. 19) ble ekteviet enkemannen Johan Eliæs., Tveraamoen med Siiri Nielsd. Ved trolovelsen (2. søn. e. trin.) fremgår det at Siri er fra Steinneset (Kirkebok Hemnes 1752-1788). Anders er døpt 1763.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg prøver meg igjen med spørsmål om kvar namnet Anne Bergitte kjem frå, som før nevnt så finn eg ei Anne som er dotter av Gabriel Grønøen (sjå lenke i (11), namnet Anne Bergitte finn eg ikkje, heller ikkje blant dei konfirmerte eller når ho giftar seg med Peder Andersen.Dessutan skulle eg gjerne visst kva dato i 1795 svigerforeldra gifta seg Anders Pedersen og Maren Maria Zachariasdtr. er det nokon som har det? Eg har leita fleire gongar, frå 1794-1796.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heihar navnet fra Per Andersen boken. men det må jo være feil siden kirkeboken tydeligvis har et annet mellomnavn. Hun som er gift med Peder Andersen er i alle tilfelle datter til Gabriel Arentsen bosatt på Grønnøy.Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ok, då er det sikkert der min referent har funne opplysningane og. Dei fekk eg for mange år sidan frå ein slektning 'nordaførr' :-)) Ser at det er ikkje alt som er rett, så det er greit å sjekka det.Takk igjen til deg :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heiskal prøve å klargjøre år for ekteskapene til Anders Pedersen 1766 - 11/9-1813 (fra Peder Andersen slekten s. 8)Han ble først gift 17/6-1792 med Elisabeth Marie Olsdtr 1766 - 27/9-1793 skifte på Meløysund i 1793. (169-771)så 2. med Maren Marie Zachariasdtr ca 1767 - 1804 skifte 1806 bare mannen Anders og sønnen Peder 6 år nevnt de hadde barna: Peder f. 1795 - før 1801, Maren f. 1796 d. før 1803, Peder f. 1798 d. 20/1-1843 og Maren f. 4/11-1803 d. 13/12-1803 og trolig dør moren tidlig i 1804.så 3. 1804 med Lisbeth Arntsdtr f. 1783 i Vassdal d. 1813Som du ser er det ikke så lang tid mellom første kones død og sønn i andre ekteskap. det er vel mest sansynlig at 1795 er rett år og at de kanskje ble gift et annet steddet er ikke oppgitt hvor Maren Zachariasdtr er fra. Kanskje Rana?Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Steinar og takk igjen for god hjelp!Har også sjekka desse årstala, og tenkt som så (utfrå FT1801), at det nok kan stemma med 1795, men finn dei ikkje.Ikkje i Rødøy, Rana eller Meløy.Maren Maria døydde 24.06.1804, du finn henne her, i bolken med døde like over konfirmantane: LenkeVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei :-) Desse fann eg tilfeldig ein dag før då eg sat her og leita, leita, leita etter noko.Takkar iallfall for engasjementet :-))Men kvar han var då han gifta seg med Maren Maria, det skulle eg gjerne visst!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Så var det meg og tydinga av desse datoane då, kva dato er Ana Kirstina fødd (heilt i byrjinga av 1805)?LenkeVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg prøver meg: Gabriel Grønøens barn Ana Kierstina ble døpt Dom.invocavit(som var 1.søndag i faste) 1805. Fadderne var Ingeborg Angell?, Kirsten Andersdatter Grønøen, Jens Teksmoen(der er jeg usikker), Hans Nedre Valla. Håper noen andre kan hjelpe med resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.