Gå til innhold
Arkivverket

[#69815] Niels Johnsen f 1848 i Haugland i Askøy - hvor ble han av?


Gjest Signe Marie Solheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Signe Marie Solheim

Håper dette viser seg å være enkelt å finne ut av, men jeg har gitt opp... Niels Johnsen ble født i Askøy 14.6.1848 av foreldre John Nielsen og Eli/Elen Fredriksdatter Haugland. Han giftet seg i 1867 med Martha Bertine Eriksdatter Kollevåg: Lenke Niels og Martha fikk to barn: Johan Olai (1868) og Anne Karine (1869). De døde begge som spebarn. Martha døde i 1870. Det siste sporet jeg har etter Niels Johnsen er at han var fadder ved en dåp i Askøy i 1874. Så forsvinner han for meg - men kanskje ikke for deg :) Mvh Signe Marie Solheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg tror Berit har skutt en innertier denne gangen. I følge FamilySearch IGI giftet Niels Johnsen seg (med far John Nielsen) i Fosnes i Nord-Trøndelag 23.04.1876 med Helene Elise Johansdtr. Jeg skal se om jeg kan finne vielsen i kirkeboka.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Tusen, tusen takk Berit og Rune! Det var jo ikke så veldig vanskelig. Det var nok giftermålet i Trøndelag som gjorde det vrient for meg. Men ikke for dere :) Mvh Signe Marie Solheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.