Gå til innhold
Arkivverket

[#69819] Barn av Niels Knudsen og Ingeborg Olsdatter


Gjest Inger-Marie Næsset
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger-Marie Næsset

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med å fortelle om Niels Knudsen og Ingeborg fikk flere barn enn Ole Kristian og Knut født i 1822 og Harald født i 1825.Disse ble fodt i Kragerø. Jeg klarer ikke å tyde skriften fra 1826 og utover. Skulle så gjerne visst om det fantes flere etterkommere.Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Kornstad

Niels Knudsen Øen og Ingeborg Olsdatter har datteren Aase Cathrine til dåpen i Kragerø 25.12.1834. Hun er født 06.07.1834 (nr. 1):Kildeinformasjon: Telemark fylke, Kragerø, Ministerialbok nr. 5 (1832-1847), Fødte og døpte kvinner 1835, side 66. Permanent sidelenke: LenkeJeg vet ikke om dette er de samme menneskene.Hilsen Laila Kornstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen hjertelig takk.Niels og Ingeborg bodde på Øen så det er nok meget mulig at det er de samme menneskene. Får prøve å se om det er noen like navn blant fadderne.Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Kornstad

Da stemmer det nok. En datter til:Niels Knudsen og Ingeborg Olsdatter; Dagarbeider boende i Kragerøe, har datteren Anne [Karine er føyd til] født 07.08.1827(nr. 18 på høyre side):Kildeinformasjon: Telemark fylke, Kragerø, Ministerialbok nr. 4 (1814-1831), Fødte og døpte 1827, side 70. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=7841&idx_id=7841&uid=ny&idx_side=-81>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Kornstad

En sønn: John, født 24.09.1830, foreldre: Arbejdsmand Niels Knudsen og Hustru Ingeborg Olsdatter (nr. 21):Kildeinformasjon: Telemark fylke, Kragerø, Ministerialbok nr. 4 (1814-1831), Fødte og døpte 1830, side 87. Permanent sidelenke: Lenke Laila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.