Gå til innhold
Arkivverket

[#69825] Oppslag i BB for Bremanger eller i Bremanger-soga (Joleik), garden Torvanger


Gjest Torbjørn Hillersøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Hillersøy

Kan nokon vere så greie å slå opp i desse bøkene og finne ut om det budde ein mann ved navn Villas på garden Torvanger på slutten av 1600-talet?Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Eg kan ikkje sjå nokon med det namnet i brukarlistene på Torvanger, heller ikkje born.Mvh Harald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Det næraste eg i farta kan finne namnet Villas i Bremangebygda på den tid er Vilhelm Øysteinson, brukar på Hauge 1657 og utover.Fødd ikr. 1628 d. ikr. 1687. Han var gift med Synnøve Olsdtr. d. ikr.1686.Dei hadde borna:Didrik f. ca 1661 Budde som inderst på Hauge 1701Anders var gift i 1686Øystein f. ikr. 1676, tenar på Skorpa i Kinn 1701Ole budde på Grotle 1793 (det trur eg skal vere 1693 ??)KariBirgitte gift med Nils Rasmusson, busette på HaugeEline.Mvh Harald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Takk for hjelp!Villas var eit uvanleg navn i Sunnfjord på den tida ser det ut til. Berre ein i heile Nordre Bergenhus amt i 1701.Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.