Gå til innhold
Arkivverket

[#69869] Den forsvinnende tvillig


Gjest Svein Åge Mathisen
 Del

Recommended Posts

Gjest Svein Åge Mathisen

Lurte på om noen kunne hjelpe meg med noe informasjon.Jeg leter etter Morten Mathisen født 03.11.1905 Holmen, Slagen vestfold Han er tvillingbror til min bestefar Laurits. Han skulle ha flytt til Østfold enten Råde eller Moss. Der han giftet seg.Dette er usikkert om det stemmer, da noen sier han døde i Holmestrand, Botne.Link til dåpen Lenke de er nr 1 & 2. Informasjon om: Morten Mathisen født 03.05.1905 på Holmen under Jarlsberg hovedgård Slagen Vestfold. Han var tvilling med Laurits . Deres Foreldre var Mathias Mathiassen (1865) gift med Thora Mathiasdatter((Thorsen)09.05.1886)).Blir kjempe glad for den minste informasjon. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Johanne Indrestrand

Hei.Vet ikke om dette blir til noen hjelp, men i DIS Gravminner fant jeg ingen Morten Mathisen i Østfold. I Vestfold er det noen, men fødselsåret passer ikke. En som døde i 1929 står det ikke fødselsår på,så der er jo en mulighet. Han døde i 1929,og er begravd i Slagen. (men da skulle du vel vite det, dersom det er han?)mvh. Inger-Johanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Åge Mathisen

Hei Inger-johanneDet er ikke han som er begravd i Slagen. Det er ikke sikkert han flyttet til Østfold, har ikke noe sikkert på det. Håper derfor at noen har et spor.mvh Svein Åge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.