Gå til innhold
Arkivverket

[#69880] Constanse, Arna f.1869


Gjest Randi Jansdatter Boldevin
 Del

Recommended Posts

Gjest Randi Jansdatter Boldevin

Kanskje noen kan hjelpe meg? Søker informasjon om Constanse født 1869, gift med David Johannesen. Hun ble adoptert fra Østlandet et sted og kom til Arna som spedbarn. Finner henne ikke i kirkebøker verken som døpt eller konfirmert. Har ingen opplysninger om hennes adoptivforeldre eller bilogiske foreldre.Hun ble senere gift med David Johannesen (Johansen) fra Bergen, født i Indre Holmedal og i folketellingen for 1900 bodde de i Lyder Sagensgade,Bergen, hun var da husmor med flere barn, bl.a. John f. 1890 og Oschar (Oskar f.1898).Hvis noen kan finne henne i arkiver (navn på adoptivforeldre), evnt. hvor hun var adoptert fra, ville jeg satt stor pris på det (hun var min oldemor. Oskar var min farfar). Såvidt jeg vet døde hun i 1954.Mvh Randi Jansdatter Boldevin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Dåpen Kildeinformasjon: Bergen fylke, Fødselsstiftelsen, Ministerialbok nr. A 1 (1863-1883), Fødte og døpte kvinner 1870, side 222. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.