Gå til innhold
Arkivverket

[#69900] Nils Halvorsen f. 1849 frå Finnås til Tjøtta


Gjest Helga Kallevik
 Del

Recommended Posts

Gjest Helga Kallevik

Nils Halvorsen f. 1848 i Finnås var søskenbarn til min oldefar.Han gifte seg med Martha Christine Olsdatter f. 1849 i Fitjar. Dei flytte til Nordland. I ft. 1875 finn eg dei i Aagvigen, Tjøtta. Eg finn dei også i ft. 1900 under Hestad i Herøy kommune. Då har dei barna Halvar Nilsen f.1886 og Nilsine Nilsdatter f. 1893. Eg har også funne desse to barna i kyrkjebøkene, døpte og konfirmerte i Herøy.Etterlyser fleire opplysninger om denne familien. Hadde Nils og Martha Christine fleire barn? Vart Halvar og Nilsine gift? Etterkommere?mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei! Tusen takk for opplysningene!Lure på om dette kan vera Hansine Marie f. i Stamnes i ft. 1900? LenkeI så fall må f. året i folketeljinga vere feil.Finn ikkje Olga Kathrine Zahl i ft. 1900.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Takk skal du ha. Då er nok ikkje Hansine Nilsdatter f. 1885 i den slekta eg leiter etter. Ser at mora heiter Gørgine og det blir feil. Då får eg leite videre etter korleis det gjekk med Hansine f. 1889.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Hansine Marie dør 1883 Kildeinformasjon: Nordland fylke, Herøy i Herøy, Ministerialbok nr. 834A05 (1878-1892), Døde og begravede 1883, side 433. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Takk skal du ha! Finn også Olga Kathrine under konfirmerte i Herøy 10. juli 1898. Så då levde ho i allefall opp. Kor ho var i ft. 1900 er fortsatt ukjent.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Ser ut som det stemmer med emigrater over Bergen. Finn dette på Ellis Island. Her står næraste pårørende adr. i Bergen og 'My father Nils Halvorsen, Hestad'. Lenke 30, 1907&port=Christiansand&line=0008Kan fam. vera flytta sørover att til Bergen i 1907? Foreldra kom jo eigentleg frå Sunnhordland (Finnås og Fitjar).mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Ser ut frå manifestet på Ellis Island at Ho skulle til Leland, Ill. Leland ligg så vidt eg kan sjå i LaSalle county. Er det nokon med tilgong på Ancestry.com som kan slå opp census 1910 eller 1920 for å sjå om ho er der? Takknemleg for all hjelp her. mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei igjen!Har prøvd å finne ut meir om denne familien. Greier ikkje å finne dødsdato til Nils Halvorsen og kona Martha Christine Olsdatter. Har leita i kyrkjebøkene for Herøy etter 1900. Kan dei ha flytta?Finner heller ikkje ekteskap eller dødsdato for dattera Nilsine f. 1893 og sonen Halvar f. 1896. Siste opplysninger er frå ft. 1900 då var dei heime hos foreldra.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Halvor gift i Herøy 1912 med Gurine Olsdtr, født i Fitjar Kildeinformasjon: Nordland fylke, Herøy i Herøy, Klokkerbok nr. 834C06 (1902-1918), Ekteviede 1912, side 318-319. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=10013&idx_id=10013&uid=ny&idx_side=-174>Lenke Det er nok han som er registrert på DIS Norges gravminner som død 25.12.1975 i Leirfjord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Og fant også en Nilsine Marie Nilsdtr Aas, født 30.07.1893 på Herøy på DIS Norges gravminner (ID = 168575). Død 12.04.1987, i fellesgrav med Richard Aas, bosted Hamnes i Balsfjord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Tusen takk skal du ha!Eg har visst ikkje leita godt nok eg då ser det ut til. Artig at Halvard har reist sørover til Fitjar (Sunnhordland) der mora kom frå for å finne seg kone. HAr bygdebøkene for Fitjar så då må eg sjå om eg finn henne der.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Ja, då fann eg familien til Halvard si kone under Skaret i Fitjar. Foreldra var Ola Olson Vik (1857-1934) og Johanne Asbjørnsdatter Hovstad (Skaret). 1854-1933. Dei hadde 7 barn. Gurine Bergitte f. 1883. Bak henne står det gift i Nordland? Så dette stemmer.Igjen tusen takk for hjelpa!mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Helga :-) Måtte berre sjekka kven det var som var far/mor til denne Gurine Bergine: LenkeMorsomt :-)) eg lurar på om ho kan vera ein fjern slektning av meg(på morssida), men det er no ikkje så viktig :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Ganske fjerne slektninger av meg dette også, Halvard var farfars 3 mening. Men det er jo artig å sjå kor 'slekta' blir av og om der er etterkommere. Far hans reiste altså frå Håvik her på Bømlo til Tjøtta i Nordland etter først og ha gifta seg med ei Fitjarjente.Her er Halvard si mor og søsken:Fitjar bygdebok: Ola Nilsson Dalen (6), f. 1819, d.1916. G.m. 1: Kristi Kristoffersdatter Stangervåg, Bømlo f. 1823, d. 1862. Barn: a) Ingeborg f. 1846, g. Tranøy (8).b) Marta Kristine, f. 1849, g.m. Halvard Herstad, bs. Alstadhaug(feil i Fitjar bygdebok, skal vera Nils Halvardson, busett Herstad, Alstahaug).c) Nils f. 1851, g. Dalend) Guro Oline f. 1854, g. Bergen Ola Nilsson g. oppatt med Alis Johannesdatter Helland.mvh Helga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.