Gå til innhold
Arkivverket

[#69957] Kven var student Ferdinand Gundersen


Gjest Jostein Bø
 Del

Recommended Posts

Gjest Jostein Bø

Eg har noko som vert kalle Student Gundersens Gave. På omslaget står det: Avdøde stud jur. Ferdinand Gundersen bad paa sit sykeleie, om at hans sparepenge maate bli til fordel for forsvaret. Efter konferance mellom avdødes far, murmester Gundersen og generalløjtnant Olssøn er pengene anvendt til vedlagte instruktionstegninger, som i et antal av 20 000 eksemplareer utdeles til værnepligtige av armeen. Tegningene er utført av major Rye.Lurte på kven denne studenten var og kvar han var frå?mvhJostein Bø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Kornstad

Du skriver ikke når dette var, men det kan være denne studenten her (nr. 1448) i folketellingen i Bærum i 1900. Han bor hos sin far, som er murmester, men de er født i Kristiania:[url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=2&filnamn=f00219&gardpostnr=168&personpostnr=1446&merk=1446#ovre>LenkeI Kristiania ser det ut til at dette er den samme familien:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Bø

Tusen takk for kjappe svar!! Det må jo berre vera rette karen. Det står ikkje på omslaget til teikningane når dei er trykt, men dei er trykt av A.M. HANCHES BOKTRYKKERI KRISTIANIA, så eg vil tru det er frå slutten av 1800 talet eller byrjinga av 1900. Vil tru dette er noko bestefar mine eller oldefar min fekk i armeen.mvhJostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

Kan du scanne teikningane og leggje dei ut her? Det kunne vere interessant å sjå kva det dreia seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Bø

Gunnar! Da veit eg ikkje om eg får til. Trur dei er for store til scannaren. Må iallefall venta til ein dag ungane er heimom for eg har ikkje greie på slikt. Men det er 4 teikningar i vel A3 størrelse og beskriver Angrep paa en stilling der advantgarden utvikles til kamp med diverse kompani, kavaleri, artilleribedækning, Bevogtningsanordning for 2 feltvakter, visiterpatruljer, geværposter osv. Fremrykning av spidsen, sidepatruljer, forpatruljer osv. Større kompanistyrke i fremmarsj med avantgarde, sappørpeleton (kva no det er?)osv.Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Det står en snau side om han i 'Studentene fra 1897', s.106 (også foto). Her omtales også 'Student Gundersens gave'. Broren født året etter han en bredere omtale i 'Studenten fra 1898'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Bø

Eg freista å finna dødsfallet hans for å sjå om det stod noko om kva han døydde av, men utan resultat so langt.Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.