Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Signe Marie Solheim

[#69998] Brødre Rasmussen Hanevik fra Bergen 1900 -

Recommended Posts

Hei, Det gjelder denne familien: Lenke Stine døde i 1922. Ragnvald Karl er begravet sammen med moren i Bergen. Han døde i 1961. De het Hannevig. Rasmus Rasmussen giftet seg igjen med Berthe Magnusen Rennedal. De bodde i Fjell, og er død og begravet der. De het også Hannevig. Men Steffen Olai og Bernhard Destor finner jeg ikke igjen. Kan noen hjelpe meg med å finne disse to etter 1900? Mvh Signe Marie Solheim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, Svehn! Da er vi kommet noen år lengre fram i tid, og vet at de vokste opp. Skulle gjerne visst hvor slo seg ned som voksne også - hvis noen har noen tips? Mvh Signe Marie Solheim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Litta Olsen

Hei Signe MarieVed søk på avdøde i Bergen finner jeg 2 ved navn Bernhard Teodor: 1) [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=39&filnamn=bedo1912&gardpostnr=15237&merk=15237#ovre>Lenke 2) Lenke For å finne ut om det er 'din', må en se i kirkeboken, men jeg vet ikke hvilken det er snakk om, så det kan ta tid å finne.Litt ekstra:Steffen Olais dåp: LenkeFolketellingen 1891:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal du ha, Litta! Da døde han uansett ganske ung. Jeg kan lete i kirkebøkene selv :) Mvh Signe Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.