Gå til innhold
Arkivverket

[#70011] Vansker med Digitalpensjonatet


Gjest Kathe Tove Røed
 Del

Recommended Posts

Gjest Kathe Tove Røed

Ved forsøk på å åpne bl.a. pantebok for Trondheim by, begge to - og Stadsfysikus`vaksinasjonsprotokoller får jeg flg.beskjed: Unhandled Exception:Range check error. Er det noe som kan rettes på? Med vennlig hilsen Kathe T. Røed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg har nettopp testet pantebok og vaksinasjonsprotokoller, og det fungerer helt normalt hos meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Jeg får også feilmelding på Pantebok: 'Invalid plugin detected Adobe Reader will quit.Instruksjonen i 0x2d830cbc referert til adresse 0x00000008 Minnet kunne ikke være 'read'Vaksinasjonsprotokollene kommer jeg inn påMvh Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathe Tove Røed

Hei igjen. Jeg opplever dette problemet når jeg trykker på linker alla: 'Stadsfysikus i Trondhjem: Vaksinasjonsprotokoll 1802-1817'Dette skjer i både FF og IE.Problemet ser ut som om det er fordi linken blir satt sammen feil og man ender opp med følgende adresse i adressefeltet: [url="http://digitalarkivet.uib.no//cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&filnamn=Lenkevaks1802>LenkeVed en del forsøk har jeg funnet ut at ved å fjerne første del av adressen slik at jeg sitter igjen med følgende så fungerer det fint:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Jeg har forsøkt inngang til disse vaksinasjonsprotokollene fra flere steder nå, men klarer ikke få fram noe feilmelding.Har du mulighet til å gi oss adressen til siden hvor du finner denne type lenker som gir feilmelding? Jeg har f.eks. forsøkt alle lenkene her Lenke uten å få noen feilmeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathe Tove Røed

Hei igjen - og takk for tilbakemeldingen! Jeg har notert meg flg.: Feilen dukker opp ved at jeg klikker meg inn på Digitalpensjonatet. Det leter jeg f.eks. først i noen kirkebøker. Når det er gjort går jeg opp på 'Same område' hvor jeg finner alt fra Trondheim. Når jeg går via 'Same område' får jeg den feilmeldingen som nevnt i 1. Jeg ser at ved å gå direkte til 'Helseforetak' er det ingen problem. Kan det ligge en hund begravet i 'Same område'? Mvh Kathe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Tusen takk for oppdateringen! Inngangen 'Same område' har ikke tatt høyde for at vi legger ut andre ting enn databaser.Vi skal få fikset dette så snart som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathe Tove Røed

Det skulle jeg gjerne ha sagt, men sorry altså - jeg får opp samme meldingen som i innlegg 1. Men dagen er ennå ung!! Mvh Kathe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Lenkene virker fint hos meg nå. Kanskje du skal prøve en oppdatering av nettsiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathe Tove Røed

Det gjør det her også - undrenes tid er da slett ikke forbi! Tusen takk ! Ha en fortreffelig dag alle sammen! Mvh Kathe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.