Gå til innhold
Arkivverket

[#70026] Ukjent sted i Norge


Gjest Kai M Kveum
 Del

Recommended Posts

Gjest Jarl V. Erichsen

På Dis-Norges gravminner er notert 'Bernhard Ole Martin Dahl' begr 16/6 1945 på Rjukan kg i Tinn. Der er ikke notert fødselsdato, men fornavnskombinasjonen er jo passende! - Jarl -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai M Kveum

Må spørre om hjelp en gang til. Hans kone er kun kjent som Elise Dahl f.28.09.1887. Etternavnet før ekteskap kan ha vært Hammer og hun kan være fra Trøndelag. Farens fornavn er ukjent og hun skal ha en ugift søster Ragna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai M Kveum

I første omgang tror jeg innlegg 7 er riktig bortsett fra at jeg ikke finner Eline og Ragna sammen i den siste lenken. Gikk inn på FamilySearch og fant full pakke: Anton Olsen f.6/9 1858 Vestby g.ca.1886 m Hendriette Marie Berntsdtr f. 30/7 1860 Barn: 1. Elise f.1887 Vestby 2. Alfred f.1880 3. Georg Emil f.1891 4. Agnes f.1894 5. Ragna f.1894Det er lettere å tro at Elise og Ole Martin Bernard fant hverandre i Østfold. Foretok et søk etter Elise i Vestby, men fant henne ikke i FT1900 og ikke fant jeg henne i Trondheim. Undres hvor hun kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.