Gå til innhold
Arkivverket

[#70028] Oppslag i bygdebok for Trøgstad, Østfold


Gjest Sissel Johnsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sissel Johnsen

Kan noen gi meg informasjon om denne familien: Ole Nilsen og Olianna Nilsdatter, med følgende barn: Olaf Peder f, 1894, Vollane. Johan Oscar, f. 1897, Sletner. Nils August, f.1900, Vinhus. Kristiane, f. 1902, ukjent hvor. Anna, f. 1905, Østereng. Er det flere barn i familien? Jeg kjenner Annas videre skjebne, men ikke de andre barnas. Jeg vet også at Ole og Olianna døde i hhv 1952 og 1943.Sissel Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Er det noen som har tilgang til kirkebok for Båstad fram til 1911. Jag mangler konfirmasjonen til både Olaf Peder og Henriette Karoline Marie Henriksdatter. Hennes konfirmasjonsopplysninger forteller kanskje hvilken kirke hun er døpt i i Kristiania. Sissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Jeg ser her at Ole Nilsen og Olianna Olsdatter døper en datter Margit i 1911. Permanent sidelenke: LenkeJeg har mistanke om at de kan ha barn født mellom 1905 og 1911 også, men de står sikkert i samme kirkebok som jeg savner.Sissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.