Gå til innhold
Arkivverket

[#70034] Etterkommere etter Hilmar og Elida Valen Bergen / Skien


Gjest Vigdis Jøsang
 Del

Recommended Posts

Gjest Vigdis Jøsang

HeiJeg søker etterkommere etter Hilmar (1902-1957) og Elida (1902-1990) Valen fra Bergen. De hadde 3 barn, en gutt og 2 jenter. Den eldste døde i Skien (se egen etterlysning). Foreldrene til Hilmar: Viking Theodor Valen og Bertha Malene Valen, Bergen.Dersom noen har opplysninger om disse etterkommerne, vennligst send meg en epost: vigdis.josang@getmail.no.Mvh Vigdis Jøsang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

På Dis gravminner finner jeg en Elida Valen gravlagt i Bergen?LenkeDu får fram bildet ved å åpne først og dobbeltklikke på Gravminnet.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis Jøsang

Heisann.Takk for bryet, Gunn. Jeg kjenner til gravminnene for både Hilmar, Elida, Theodor og Bertha. Jeg har også funnet gravstenen til Hilmar og Elidas sønn Thorolf Viking Brynjulv i Skien. Problemet er at Valen er et så vanlig navn i de områdene jeg leter at det blir som lete etter nålen i høystakken. I tillegg er det to døtre av disse som sannsynligvis gift til et ukjent etternavn. Derfor denne etterlysningen i håp om at noen kjenner dem personlig. Jeg har nemlig klart å spore opp Hilmars ukjente bestefars etterkommere i Amerika som jeg tror kan være artig for dem å få vite om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Vigdis Jøsang

Hei Til opplysning har jeg nå klart å komme i kontakt med disse etterkommerne og har fått de opplysningene jeg var på jakt etter. Jeg måtte gå via etterforskning i Marions slekt og etterlysning etter etterkommere av hennes foreldre.Takk for bidrag her.Mvh Vigdis Jøsang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.