Gå til innhold
Arkivverket

[#70041] Jervan, Malvik 1801 – Torberg Larsen og Sara Hansd. (Larsd.)


Gjest Erling O. Hagerup
 Del

Recommended Posts

Gjest Erling O. Hagerup

På Giervan i Malvig sokn er det i 1801 ført opp ein familie Torberg Larsen («Torber Larssen Lasse») og Sara Larsd. med to døtre, Elen og Ingri. Det er opplyst at dei budde på ein nyrydda plass («hvidsteenswigen»). Ved dåpen av yngste dotter til Torberg og Sara, Ane Kirstina, døypt i Malvik kyrkje 12 april 1801, er namnet til foreldra skrive slik: «Torber Larss. Lasse Øydalsvigens og Sara Hansdrs Barn». Denne familien (i alle fall far og døtre – kvar og når Sara døydde, har eg enno ikkje funne ut av) flytta seinare til Farstad i Bud prestegjeld, Romsdal. Dei flytta truleg etter 20 oktober 1806 då Elen vart konfirmert i Malvik kyrkje, men før 6. oktober 1816 då Ane Kirstina vart konfirmert i Bud kyrkje. Etter folketeljinga 1801 budde dei på ein nyrydda plass under «Giervan». Dette kan vel tyde på at dei flytta dit kort tid før februar 1801. I alle fall ser det ut til at familien må ha flytta til Malvik etter at døtrene Elen og Inger var fødde, for eg kan ikkje finne at nokon av dei er døypte i Malvik. Til no har eg ikkje funne kvar denne familien budde før dei flytta til Malvik, og heller ikkje når dei flytta dit. Kan nokon gje meg tips om kvar dei kom frå? Er «hvidsteenswigen» og Øydalsvik den same plassen? Kvifor har Torberg Larsen fått tillegget Lasse? Var han kalla Lasse (og ikkje Torberg)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Hei.Eln blir døpt på Rørøs i mai 1790 (nr 46).Kildeinformasjon: Sør-Trøndelag fylke, Røros, Ministerialbok nr. 681A04 (1767-1797), Fødte og døpte 1790, side 105. Permanent sidelenke: Lenkemvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Kirsti kom meg i forkjøpet her. Lasse forekommer som etternavn på Røros, eg.avledet av fornavnet Lasse.Noen Lasse i 1801:Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Her er foreldrenes giftermål, nr 28.Kildeinformasjon: Sør-Trøndelag fylke, Røros, Ministerialbok nr. 681A04 (1767-1797), Ekteviede 1789-1792, side 10. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Torber Larsen er nok født på Røros, men kona Sara Larsdatter/Hansdatter Tufsingdalen er sannsynlig født i Os i Østerdalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Sara Hansdatter født 1761 er omtalt under Tufsingdal i bygdebok for Os bind 3 side 248. Datter av Hans Larsen Tufsingdal og Ingrid Estensdatter Nordre Sætra.Begge foreldrene døde i 1787, da var det skifte etter dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erling O. Hagerup

Duverden!! Her fekk eg mykje meir enn eg kunne drøyme om! Kan berre bukke og takke.Eg har i mellomtida leitt i kyrkjeboka for Røros og funne ein Torber som kanskje kan vere den rette (?): Son av Lars Jochumsen, døypt 22.09.1754 (dåp nr. 79). Fødselsåret 1754 kan stemme med at Torber var opplyst å vere 74 år då han døydde på Farstad 3. april 1828.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Finner også Hans Torbergsen, født og død i 1792, nr 34.Kildeinformasjon: Sør-Trøndelag fylke, Røros, Ministerialbok nr. 681A04 (1767-1797), Fødte og døpte 1792, side 112. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2449&idx_id=2449&uid=ny&idx_side=-103>LenkeIngrids dåp, nr 26Kildeinformasjon: Sør-Trøndelag fylke, Røros, Ministerialbok nr. 681A04 (1767-1797), Fødte og døpte 1794, side 155. Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erling O. Hagerup

OK. Torber f. 1754, døydde 1 månad gammal, gravlagt 13.10.1754 - samtidig med søstera Anne (1 1/2 år). Og Torber på Giervan i 1801 var fødd 1758. Kan berre takke igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.