Gå til innhold
Arkivverket

[#70073] Feil ved søk etter døpte i Manger 1759-1815


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Når eg klikkar på lenka(den blå ved namna på far/mor/barn på venstre side) så kjem det opplysningar om heilt andre personar enn dei som finnes i oversikta.Veit ikkje om det går an å sjå det i vedlagd lenke:LenkeVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Karlsen

Samme skjer når jeg søker etter døpte i Bergen! Her er noe alvorlig galt. Får feilmelding på det meste annet og, får ikke se noen treff ordentlig. Håper søkemotoren blir frisk til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Karlsen

Får feilmelding: 'Unhandled Exception: Range check error' hver gang jeg prøver å klikke på lenken foran et navn i 1865-tellingen. Forresten veldig synd at det ikke går an å søke dåpsdata Bergen 1816- på 'gamlemåten' lenger. Hvorfor gjøre endringer i søkeprogrammen når det nye gir forverret funksjonalitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bjerkevoll

Har prøvd og finne noen navn i dag, men når jeg har gått gjennom søkeprosessen og til slutt står igjen med siste alternativ får jeg opp samme feilmelding som Nina.Veldig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Vi beklager.Det har sneket seg inn en systematisk feil i systemet under en oppdatering. Feilen rammer alle databaser på to nivå hvor det er mer enn en person deltakende i handlingen, f.eks. dåp og vielse, samt folketellinger.Jan Oldervoll er på saken. Vi melder tilbake så snart problemet har løst seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.