Gå til innhold
Arkivverket

[#70084] Feil ved søk i folketellingene


Gjest Else Kari U.Vilhelmsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Else Kari U.Vilhelmsen

Er det bare min maskin eller er det flere som opplever at folketellingene har rotet seg til ?Det hele ser ut til å ha forflyttet seg en linje slik at brukeren på en gård står under gården foran,kona står nevnt øverst,mens bruker på neste gård er nevnt som 'sistemann' på gården.Dette ble klønete å forklare :)Dette gjelder både 1865,75 og 1900 for Ringsaker iallefall.Flere som har det likedan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Kari U.Vilhelmsen

Neivel, det var da betryggende :) Da skal jeg ikke skylde på pc`min iallefall. Håper Oldervoll finner feilen da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Vi beklager.Det har sneket seg inn en systematisk feil i systemet under en oppdatering. Feilen rammer alle databaser på to nivå hvor det er mer enn en person deltakende i handlingen, f.eks. dåp og vielse, samt folketellinger.Jan Oldervoll er på saken. Vi melder tilbake så snart problemet har løst seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Kari U.Vilhelmsen

Det er bra! Takk for info. Så får vi bare smøre oss med tålmodighet i mellomtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.