Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Else Kari U.Vilhelmsen

[#70084] Feil ved søk i folketellingene

Recommended Posts

Er det bare min maskin eller er det flere som opplever at folketellingene har rotet seg til ?Det hele ser ut til å ha forflyttet seg en linje slik at brukeren på en gård står under gården foran,kona står nevnt øverst,mens bruker på neste gård er nevnt som 'sistemann' på gården.Dette ble klønete å forklare :)Dette gjelder både 1865,75 og 1900 for Ringsaker iallefall.Flere som har det likedan?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjellaug R. Petit

Nei, du er nok ikke den eneste: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neivel, det var da betryggende :) Da skal jeg ikke skylde på pc`min iallefall. Håper Oldervoll finner feilen da !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anette Skogseth Clausen

Vi beklager.Det har sneket seg inn en systematisk feil i systemet under en oppdatering. Feilen rammer alle databaser på to nivå hvor det er mer enn en person deltakende i handlingen, f.eks. dåp og vielse, samt folketellinger.Jan Oldervoll er på saken. Vi melder tilbake så snart problemet har løst seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra! Takk for info. Så får vi bare smøre oss med tålmodighet i mellomtiden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Oldervoll

No ser det betre ut hos meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja nå ser det riktig ut her å! Bra!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.