Gå til innhold
Arkivverket

[#70097] hvordan finner jeg døde


Gjest Stig Ørseng
 Del

Recommended Posts

Gjest Stig Ørseng

Hans Kristian Østby f18.03.1872 i rakkestad og hans kone Anthonette Marie Østby f 03.12.1876 alt jeg vet er att de bodde i Rakkestad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stig Ørseng

er det noen som kan hjelpe meg å finne ut når Anthonette Marie Østby f 03.12.1876 døde hun bodde i Rakkestad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

For at vi skal kunne hjelpe deg må vi vite mer om den du søker.Hvor var Anthonette Marie født? Hva het hennes foreldre?Hvor er hun i FT 1900?Som du ser står det en g etter Hans Kr da han døde i 1926. Det betyr at han ikke var enkemann da han døde, men gift. Om han var g med Anthonette Marie vet jeg jo ikke.A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

(6) Det kan det være, Bjørg, for her gravlegges en Anker Østby som er f i 1900 Lenke Dobbeltklikk så får dere frem bildet.OK, da skal vel (Antonette) Marie være f i Fredrikstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Dødsfallsprotokolene går ikke lenger enn til 1928.Ta kontakt med kirkekontoret / kirkevergen i Rakkestad, så får du vite det du trenger.A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.