Gå til innhold
Arkivverket

[#70163] Skife i Bergen


Gjest eva høiberg
 Del

Recommended Posts

Gjest eva høiberg

Er inntressert i navn etter Sigurd og Borghild Valand.De er begge født 1897 og Sigurd Valand født i Haugesund.Borghild er vel født i Bergen 7/11 1897 pikenavn Johnsen.Mvh Eva Høiberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg ser at det står gravstein over dem på Møllendal gravplass i Bergen. Sigurd døde i 1970, Borghild i 1977. Men jeg finner ikke disse navnene i registert over dødsfall anmeldt Bergen skifterett.Er det kjent hvor de bodde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eva høiberg

Hei Yngve.Dette er hva jeg og har funnet ut bare en gravstein.Sigurd,s mor var en tante av min mor,og helt ukjent for meg at der var et tredje barn der.Så nå er dette blitt en ny gåte.Takk for svar,håper på en løsning,er jo alltid noe som er unike med dette arbeide. Mvh Eva Høiberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Da skomakermester Johan Johnsen døde 27. november 1942 står datteren Borghild Valand oppført med adresse Drammensveien 321, Lysaker.Det vil derfor være rimelig å gjette på at Sigurd og Borghild Valand bodde i Oslo også da de døde i 1970 og 1977.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eva høiberg

Hei Yngve. Takk igjen for mer opplysning om min slekt.Om der er noen etter disse 2,må jeg vel prøve annen plass.Må liksom få en avklaring,det er jo slikt som er spennende.Mvh Eva Høiberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.