Gå til innhold
Arkivverket

[#70189] Slekten Bade


Gjest Mette Fausko
 Del

Recommended Posts

Gjest Mette Fausko

Charlotte Sophie Marie Jørgensdtr.Bade blir gift 1760 med Frans Marcusen Hanevik i Strømmen,Hurum.I FT 1801 er navnet som ovenfor men v.de 4 første barna er hennes navn bare Maria.Paret får i 1769 en sønn,han får navnet Jørgen Bade.Er det noen som vet hvem hennes foreldre var og hvor navnet Bade har sin opprinnelse? Mvh.MettePermanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her dåp til sønn Marius 1765 og datter Christina 1767, LenkeMulig at faddere ved barndåpene kan gi spor til Bade slekt?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Under skifter i Larvik, finner jeg navnet Bader, kombinert med Jørgensennavn, om dette kan ha en sammenheng vet jeg ikke? LenkeSkal kikke litt på Dis-treff om det kan være noen spor der?Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Takk skal du ha Gunn.Jeg har sett på alle faddere til de 6 barna,der er det bare faddere fra omliggende gårder,desverre.Tar imot alt av opplysninger med takk. Mvh.Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.