Gå til innhold
Arkivverket

[#70286] Rasmus Johnsen gift i Bamble/Telemark.


Gjest Solveig Kristine Westgård
 Del

Recommended Posts

Gjest Solveig Kristine Westgård

Rasmus Johnsen gifter seg i Bamble 6-sep 1839, med Ingeborg Laurine Lorentsdatter.Rasmus døde i Bamble i 1880. Er han født i 1809? Kan det være i Skåtøy/Langøy i Kragerød som han er født?MVH Solveig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg kommer ikke inn på kirkebøkene nå da det er en feil der. Men på FS fant jeg en Rasmus Johnsen f.29/4-dpt.18/5 1810 Sannidal, TE, foreldre John Rasmusen og Elen Johnsdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Kristine Westgård

Hei.Nr 2. Ja det er den rette Rasmus.Nr 3.Vi får håpe det er Rasmus som er født i 1810.Tusen takk for at du hjelper meg.MVH Solveig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Vi får se om navnet på foreldrene hans står ved vielsen til RAsmus i 1839. Kirkebøkene er visst på vei opp igjen etter service på serveren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Vielsen 6/9 1839, og da er han 27 år. Nr.16 Lenke Det står vel også at han er født på Langøe i Sannikedal med far John Rasmusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Kristine Westgård

Hei Berit.Det er nok den rette Rasmus, når det står Langøe. Tusen takk for hjelpa Berit.MVH Solveig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.