Gå til innhold
Arkivverket

[#70303] Tydehjelp - Hans Johan på Møklegård i Onsøy.


Gjest Bjørn Angeland
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Angeland

Det skal være Hans Johan sin dåp i Onsø i Østfold i 1893 dåp no 84 nest øverst på siden 245. Bjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Mor:leser det som Emilie Eriksen.Faddere: Moderen, Pige Anna Johannesen, Faderen, Anton Folloug? Johan Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Angeland

Kan noen hjelpe meg med å finne hvor Emilie kom ifra? Hennes fødsel og også vielsen til Nils Edvard og Emilie. Takknemlig for hjelp. Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Trine Barrusten Femtehjell

Hei!Hvis du kan legge ut mer info med fulle navn og fødselsdatoer på møklegårds-slekta, kan jeg få sjekket litt mer i Slektsboka til Hans Nielsen Hauge, mulig det kan være noe der. Boka har mye feil, men kan gi tips om hvor du kan lete. Er selv fra Slevik så det kan hende vi har noen koblinger. Jeg er nybegynner, men har noe oversikt! ; ) Mvh Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Angeland

Hei Trine. Har funnet ut en del senere. Burde selvfølgelig ha informert om dette. Emile kom fra Skjeberg, Hafslund gård. Født 3.august 1862. Hun giftet seg med Niels Edvard borgerlig 1. mai 1893. Har fulgt slekten et godt stykke bakover. dersom du er interessert kan du sende meg en mail til: b-angela@online.no så kan du få en del informasjon om slekten Møklgaard. Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.