Gå til innhold
Arkivverket

[#70307] Thore Rasmusdatter gift med Even Olsen, Eidsberg


Gjest Knut Andresen
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Andresen

Kan noen hjelpe meg med hvem foreldrene til Even Olsaen var, når og hvor var han født og død?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Kornstad

Her er vielsen:Kildeinformasjon: Østfold fylke, Eidsberg, Ministerialbok nr. I 7 (1814-1832), Ekteviede 1826, side 229. Permanent sidelenke: LenkeHilsen Laila Kornstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Vielsen, nr.19. Lenke Her står det at han kom fra Krosbye og var 23 år. Den ene forloveren het Ole Johnsen Krosby. Kan det kanskje være faren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Det kan av og til se litt unødvendig ut at vi legger inn lenker til noe du allerede vet, men lenkene er for de andre som evt. kan hjelpe til.Det ser dårlig ut med Eidsberg som fødested for Even. Ikke funnet noe der i 1802-1804.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Andresen

Jeg har funnet en Even f.24 Aug 1800 i Fjeld Nordre, og en f. 28 Apr 1799 i Sulerud. Begge i Eidsberg.Kan en av dem være den jeg leter etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg har funnet 4 barn, og det er en fadder som går igjen som nr.1 på 3 av barna, og det er: kone Maria Hansdatter. 1.fadder til det 1. barnet var kone Maren Johannesdatter. Jeg vet ikke om du kjenner til hvem disse 2 konene var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.