Gå til innhold
Arkivverket

[#70325] Anna Evilin Jørgine Berg


Gjest Solfrid Vestaberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Solfrid Vestaberg

Jeg lurte på om der var mulig å få vite hva slags opplysninger som står i kirkeboken når Anna ble konfirmert? Hun er født 26.08.1920 i Odda. Jeg har lett frem til 1934, men ikke funnet henne konfirmert innen den tid så jeg regner med at hun ble konfirmert i 1935/36. Anna ble også gift med en Erling Nilsen fra Drammen i 1944/45, er det mulig å sjekke kirkebøkene i Odda for en eventuell vielse der? Jeg vet at deres datter født i 1945 ble født i Odda og at de bodde der noen år før de flyttet til Fredrikstad.På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg finner henne ikke konfirmert i Odda 1935-1937, og heller ikke gift der 1944-1945. Jeg fant heller ikke hennes datter innført i fødselsregisteret for Odda 1945.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg

Da får jeg spørre hennes datter om når de reiste fra Odda. Mener så bestemt at det ikke var før hun var rundt 8-10 år. Kanskje Anna Evilin ble gift i Drammen siden hennes mann var derfra.Uansett hjertelig takk for svar :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.