Gå til innhold
Arkivverket

[#70369] Leitar og leitar etter to som døydde i Stavanger. Kan du hjelpa?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg har i mange år leita etter Thorbjørn Johannesen opprinneleg frå Jelsa, men i bygdebok for Jelsa står det antagelig flytta til Buøy etter 1885(eg finn han ikkje død i Jelsa), då kona døydde. Eg trur samtlege av barna var busett på Buøy. (Eg har leita i Hetland, men kan ikkje hugsa kven av dei andre eg har sett etter han i)Her i FT1865: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=10&filnamn=f61138&gardpostnr=303&personpostnr=1888&merk=1888#ovre>LenkeDessutan leitar eg etter skomakar Johannes Larsen, eg har funne at han er fadder til eit barnebarn i 1890, han var også busett på Buøy. Eg finn han ikkje i FT1900, men han er kanskje der likevel.. Her frå FT 1865:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annalisa Thelin Knutsen

Hei. Sønn til Torbjørn - Johannes Torbjørnsen f. 1836 på Jelsa finner du i FT 1900 i Stavanger . Han bor da i Grænsestensgaden 4, sammen med kona og en sønn.Buøy hører til Stavanger så du må lete i kirkbøkene fra St. Petri.Hilsen Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei og tusen takk for svar :-)) Men lite skjønar eg av dette! Kvifor finn eg så mange i Hetland krk.bøkene bs. på Buøy, når dei soknar til St. Petri?OK, eg får forsøkja meg (igjen? veit ikkje om eg leita der, då eg leita etter desse sist) om dei er å finna der.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

De burde finnes under hetland, om de bodde på Buøy ved død.Kan du legge ved lenke til den barnedåpen i 1890?Hvor er siste livstegn du har etter Torbjørn (lenke)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei og takk for svar :-))Det siste eg har funne om Torbjørn er barnedåpen her: LenkeEg har funne dødsadtoen til kona som du ser i (1), men takk iallfall.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Ask

Det er mulig jeg misforstår spørsmålet her, men jeg går ut fra at det er dødsfallet til Torbjørn Johannesen fra Buflaaden under Fuglesten det gjelder.Torbjørn ble døpt den 26.8.1798 i Sand Jelsa av foreldre Johannes Olsen og Magla Torbjørnsdatter:Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Jelsa, Sand i Jelsa, Ministerialbok nr. A 4 (1796-1816), Fødte og døpte 1798, side 33-34. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1620&idx_id=1620&uid=ny&idx_side=-24>Lenke Permanent bildelenke: Lenke Han ble konfirmert 19 år gammel i 1817 (nr. 13): Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Jelsa i Jelsa, Klokkerbok nr. B 1 /1 (1816-1828), Konfirmerte 1819, side 242. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: Lenke Og til slutt tror jeg det er han som blir gravlagt fra St. Johannes i Stavanger som enkemann og husmann under navnet Torger Johannesen f. 1797 i Jelsa og han bodde da på Buøy. Nr. 18.Kildeinformasjon: Rogaland fylke, St. Johannes i Stavanger, Ministerialbok nr. A 3 (1885-1898), Døde og begravede 1886, side 94. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Ask

Det er mulig jeg misforstår spørsmålet her, men jeg går ut fra at det er dødsfallet til Torbjørn Johannesen fra Buflaaden under Fuglesten det gjelder.Torbjørn ble døpt den 26.8.1798 i Sand Jelsa av foreldre Johannes Olsen og Magla Torbjørnsdatter:Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Jelsa, Sand i Jelsa, Ministerialbok nr. A 4 (1796-1816), Fødte og døpte 1798, side 33-34. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1620&idx_id=1620&uid=ny&idx_side=-24>Lenke Permanent bildelenke: Lenke Han ble konfirmert 19 år gammel i 1817 (nr. 13): Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Jelsa i Jelsa, Klokkerbok nr. B 1 /1 (1816-1828), Konfirmerte 1819, side 242. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: Lenke Og til slutt tror jeg det er han som blir gravlagt fra St. Johannes i Stavanger som enkemann og husmann under navnet Torger Johannesen f. 1797 i Jelsa og han bodde da på Buøy. Nr. 18.Kildeinformasjon: Rogaland fylke, St. Johannes i Stavanger, Ministerialbok nr. A 3 (1885-1898), Døde og begravede 1886, side 94. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Tror du har forstått spørsmålet riktig, og sandelig har du hjulpet Mariann med det ene dødsfallet. Det andre hun spør etter er dødsfallet til skomaker Johannes Larsen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei :-) Tusen takk for engasjementet :-)))Eg har leita etter Torbjørn(og han andre som heiter Johannes Larsen) i fem år, men at eg har oversett denne, er jo ikkje rart! Namnet har forandra seg frå Torbjørn til Torger(dersom det er rett då), og det er jo stor endring.Men kanskje det er rett likevel?Eg skal spørja Statsarkivet etter opplysningar, dersom eg er heldig finnes det noko som kan bekrefta om han er den rette :-))Så dersom det fortsatt er nokon som 'heng med', så er det fritt fram for å leita etter skomakar Johannes Larsen, også busett på Buøy iallfall til august 1890 då han var fadder i ein barnedåp.(Eg ser no at eg skreiv igår at det siste eg visste om Torbjørn var barnedåpen i 1890, men det var sjølvsagt Johannes Larsen eg meinte, beklagar rotet, eg er litt 'satt ut' for tida, for pappa er alvorleg sjuk)Tusen takk igjen!Venleg hwelsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

En kommentar: Jeg ser ved barnedåpen at foreldrene til dåpsbarnet bor på Buøy, men det står ikke at skomaker Johannes Larsen bor der, selv om han er fadder til et barnebarn født på Buøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei igjen :-) Då kona døydde i 1875 budde dei på Buøy, det same ved FT 1875(som vart gjort ved årsskiftet 1875-76), så eg trur, men _veit_ ikkje at Johannes var bs.på Buøy seinare også.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Ask

Her er det jeg tror er familien til Johannes Larsen i FT1865:[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=2&filnamn=f61126&gardpostnr=159&personpostnr=1044&merk=1044#ovre>LenkeHer er min beste kandidat blant de døde i St. Johannes, Han er født i Hetland og bor på Buøy når han dør nr 14:Kildeinformasjon: Rogaland fylke, St. Johannes i Stavanger, Ministerialbok nr. A 5 (1898-1919), Døde og begravede 1906, side 71. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: Lenke Her er en annen kandidatnr 67:Kildeinformasjon: Rogaland fylke, St. Johannes i Stavanger, Ministerialbok nr. A 5 (1898-1919), Døde og begravede 1907, side 77. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk igjen :-)) Kjempesnilt av deg/dykk å engasjera dykk i dette!Eg tykkjer verftsbestyraren i den fyrste lenka er det beste alternativet(den andre er fødd på feil stad, Egersund), det kan jo vera at skomakaren har vorte bedriftseigar på sine gamle dagar :-))Tek kontakt med Statsarkivet også ang. denne karen :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Ask

Vi får håpe Johannes var lede av et skomakerverksted, han hadde kanskje lærlinger.Fant ikke dåpen hans i Hetland/Frue i 1824/25, men det ser ut for at det mangler noe i kirkebøkene der.Navnet Torger Johannesen går jeg ut fra er en glipp av sognepresten og den slags er jo godt egnet til å skape mysterier. Fant ingen Toger Johannesen i FT1801 eller FT1865 for Jelsa og det hadde jeg forventet dersom en slik person hadde eksistert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg tenkte på skipsverft når eg såg 'værftsbestyrer', men kanskje det kan vera skomakarverksted :-)Iallfall har eg sendt spørsmål til Statsarkivet ang. dette, så får me sjå.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Dette var merkeleg! Eg trudde eg kopierte sida med dåpen til Johannes (bl.a.), men det har blitt sida før, iallfall, bla ei side fram, og du finn han under 115.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

HA!! Denne e-posten fekk eg frå Statsarkivet idag: 'Dødsfallprotokoll for Stavanger byfogdembete 1885-1894 viser at Arbeidsmand Thorbjørn Johannesen, 89 år gammel, døde den 20. mai 1886. Han etterlot seg myndige barn, bopel Buøy. Det var intet å skifte. Selv om fornavnet er ulikt det som oppgis i kirkeboken, må det være tale om samme person.Dødsfallprotokoll for Stavanger skifteforvalterembete 1902-1910, viser at skomaker, enkemann Johannes Larsen, 81 år gammel, Buøy 21, døde den 24. mars 1906. Han etterlot seg fem myndige marn her og en i Amerika. Det var intet å skifte.'TUSEN, TUSEN takk for hjelpa!!Stor klem frå Mariann :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.