Gå til innhold
Arkivverket

[#70372] Ole Olsen Ryg, skifte 1744-1747 Bergen ?


Gjest Einar Karstein Rygg
 Del

Recommended Posts

Gjest Einar Karstein Rygg

Ole Olsen Ryg, f.1708 i Gloppen. Hadde vore nokre år i Bergen, og var då gift. Måtte overta brnr.5,gnr.12 i Gloppen 1745,og gifte seg att i 1747. A3 - 166 opplyser at skiftet etter 1ste kona var halde. Har ikkje funne dette skiftet, og veit difor heller ikkje namnet på 1ste kona hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg har forsøkt meg i registrene for Bergen, men har ikke funnet noe som synes å være treff. I Bergen kan han selvsagt ha vært Ole Olsen, og det gjør det hele mer komplisert!Dersom han hadde barn fra første ekteskap, skulle dåpen til disse ha gitt muligheter til å finne første kone, men jeg har ikke funnet noe som peker seg ut der heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Det er skifte etter han i 1764Ole Olsen Rygg Gloppen 447 14 1762-1766Innhaldet der vil vel vise om han hadde born i frå fyrste ekteskapet -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Einar Karstein Rygg

Takk begge to. Går ut frå at der ikkje var born i 1ste ekteskap,for i skifte etter han er berre dei borna som han hadde med 2dre kona, og som er med i bygdeboka. Reknar også med at han skreiv seg Ole Olsen i Bergen. Det er namnet på 1ste kona eg har vore ute etter, men får vel gje meg no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

I skiftet 11. april 1765 nevnes enken Eli Olsdatter og barna Jacob, 14 1/2, Ole, 3 1/2, Anna, 11 og Mari, 1 1/2 år. Ikke noe tyder på barn fra første ekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Hei Einar,Har du noen ide om hvor og når hans ekteskapsinngåelse fant sted? Evt hvor han bodde i byn?Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg har også leita etter dette, men den einaste kjelda eg - og sikkert også Einar - har til dette ekteskapet, finn du her Lenke ; øverst til venstre blir enkemann O.O.R trulova.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Yrke vil også hjelpe. I Grunneboken er der f eks minst 100 Ole Olsen, men mange av dem adskilles ved hjelp av yrke, noen med gårdsnavn. Finner bare en Ryg i n grunnebok, og han heter Erik Ryg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg fann ein veldig hypotetisk kandidat ein gong - ho som døyr her i 17459368 Anne Stephensd. k Jun 21 1745 StJkan kanskje vere identisk med ei som vart gift med ein Ole Olsen i 17392240 Ole Olsen Anna Stephensd. ungk. fattig p. i frop Nov 15 1739 DK -- kanskje kan der vere råd å finne eit skifte etter henne? Dette er eit skot etter månen, men ein treffer av og til då og.Ein av grunnane til at eg festa meg ved henne er at eg har ei Anne Steffensdtr Henden øvre, f.1704 i Gloppen, som eg ikkje finn att. Ulempen med henne skal vere at ho angiveleg er ugift i 1740, men om ho budde i Bergen er det vel ikkje sikkert familien visste at ho hadde gifta seg i november.Eg skyt framleis på månen her, eg veit det, men som før sagt: Ein KAN treffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Det kan være en god kandidat, for så vidt jeg ser, forutsatt at Ole Olsen Ryg ikke hadde barn i 1. ekteskap, blir det ikke døpt noen barn i Bergen av dette ekteparet mellom 1739 og 1745.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Jeg ser at det står 'Utflyttede' i innholdsfortegnelsen, men jeg synes dette ser ut som en dåpsinnførsel - ikke en flyttemelding? Dåpen - hvis det er det - gjelder en Lars, av foreldre Ole Olsen, Matros, bortvist, og Marthe Larsdtr. Det står også hvor hun lå i barselseng, og hvem som var faddere.Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

For meg ser det ut som registeret til denne kyrkjeboka er feil. Eg prøvde å gå til Publ.absolv. 1746 for å sjå om der var noko i denne samanhengen, men kom ikkje dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Einar Karstein Rygg

Hei alle saman! Har vore bortreist nokre dagar, kom att i dag og er mektig imponert over all energi de har utvist desse siste dagane. Er ikkje så lite skamfull over å ha løyst ut all denne aktiviteten. No er eg for trøutt etter ein betre middag på 84 -årsdagen min til å studera alle desse innlegga,men skal ta meg kjærleg av dei i dagane som kjem. Mange takk alle saman. MVH Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.