Gå til innhold
Arkivverket

[#70398] Kristian Arthur Kristensen fra Romedal emigr. til USA er fortsatt et mysterium


Gjest bjørn andreas løkken
 Del

Recommended Posts

Gjest bjørn andreas løkken

er det noen som kan hjelpe meg og finne ut når og hvor Kristian døde i USA , Kristian Arthur Kristensen født 9 feb. 1888 i Romedal , Stange , i USA så stopper sporene opp i Drummond , Bayfield county , Wisconsin , den 6 mai 1917 , der har han brukt navnet Chris.Arthur Christensen i forbindelse med utfylling av et militært registreringskort , enten så dro han i krigen eller så har han forlatt staten Wisconsin , jeg finner ham ikke på tellingen for 1920 i dette området , kan noen være så snill og hjelpe meg med dette på forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei :-) Det luraste var om du fortsette på det temaet du allereide har starta med, men sidan du ikkje gjer det, er det kjekt for dei som ynskjer å hjelpa deg om du lagar ei lenke til ditt tidlegare tema(på den måten slepp folk å gjera dobbelt arbeid).Her er det tidligare temaet om same mann: LenkeVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjørn andreas løkken

jeg takker for godt tips og råd men dette her med bruk av web debatt og lenker og mere til er helt nytt for meg så jeg gjør så godt jeg kan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.