Gå til innhold
Arkivverket

[#70495] Oppsl. i bygdeb. for Hjelmeland, Rog. litt tyding av utydeleg presteskrift


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

I 1801 vert det fødd ein Peder i Hjelmeland: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=15781&idx_id=15781&uid=ny&idx_side=-105>LenkeKva står det om mora? 'fra Bogn'?Eg lurar på om dette kan vera faren, sjølv om det står Vestersøe på han då guten vart døypt, og det står Fundingsland her: LenkeFT1801: Ifall den eg har funne f.i 1780 er rette Knud, så er det vel han som er her og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Kan det være 'af .... Sogn'?? Synes det siste ordet er Sogn, men hvilket sogn det eventuelt kan være, vet jeg ikke. Et veldig kort ord ihvertfall :-)Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Tjøstheim Eek

Den Christen Knutsen som har sønnen Knut til dåpen i 1780 dør i 1786, så han kan ikke være far i 1801. Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

OK, tusen takk til Tove, så då har me eliminert han :-) Kan 'den rette' ha komt over fjellet frå Telemark e.l.?Til Else: takk for innspel :-)) det forvirrar meg litt, denne v`en i Vidner som står under, men når du såg at det stod af, såg eg det og :-)) men resten klarar eg ikkje.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Nei, no byrjar eg visst å bli trøytt, eg oppfatta ikkje at du hadde misforstått! Eg meinte ikkje at Christen som vart far i 1780, vart far i 1801, men at han var bestefar til Peder som vart f.i 1801.Dvs. far til Knud f.1780(lenke nr.2 i fyrste innlegget)var Christen.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Og jeg har fremdeles ikke skjønt at jeg har misforstått noe? Det jeg lurte på, var hvorfor Tove bragte Christen Knudsen på banen, når det står tydelig i kirkeboka ved Peders dåp at Peders far var Knud Christensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Nei,nei, Else du har ikkje misforstått :-)) Mitt innlegg(7) vart lagt inn 7 sekundar etter ditt, så eg leste ikkje det du hadde skrive før eg svarte.Det var Tove eg meinte som hadde misforstått :-)))Men det eg lurte på er om nokon kan finna Knud Christensen(Fundingsland?/Vestersøe?) i bygdeboka, og kven han er son til.Og om det evt. står noko om Peder som var son til ein Knud Christensen Vestersøe.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Nå forsto jeg, (men jeg tror det er sengetid for meg nå :-))Håper noen kan slå opp i bygdeboka for deg, da!Mvh og god natt Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Tjøstheim Eek

Det var seint nok for meg i går, derfor blei generasjonene blanda. Kristen Knudsen som dør i 1786 , var sønn til Knud Jensen f ca 1693 på Soppeland , Årdal , han dør 1773 og han var gift med Ingeborg Kristensdatter f ca 1693 , død 1773 .Utenom Kristen f 1734 hadde dei dottera Siri.( ingen årstal oppgitt). Kristen Knudsen har en sønn Knut født 1780 som blir gift med Marta Olsdatter Gjesfjell , Årdal i 1806 . Bygdeboka for Årdal kaller han Knut Kristensen Fundingsland .Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

He, he, det var nok ikkje berre du som var trøytt, eg var nok ikkje heilt våken eg heller, eg beit jo på umiddelbart :-))Men tusen takk for opplysningane du kom med no :-)Det må vel vera rett, sjølv om eg ikkje veit det 100%....Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Kanskje denne Mr. Fundingsland er faren, men kven er mora?Eg finn to Kari Pedersdtr. i høveleg alder i Hjelmeland, men veit ikkje...Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk :-))Men det er vel ikkje lett å finna _kven_ mora var, er det nokon som klarar å tyda det som står ved dåpen til Peder, lenke i (1)?Det ser ut for at Knud Christensen som eg har lagt ut lenke(dåpen hans) til i (1) er den einaste, eg har iallfall ikkje klart å finna nokon andre med det namnet i området, dersom det er ein annan, må det vera ein som berre har vore innom :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.