Gå til innhold
Arkivverket

[#70498] FAR til Aleth Jensdtr.f.1769 Bos.Liland,Sortland - Kan det være Jens Pedersen?


Gjest Hilde Charlotte Andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hilde Charlotte Andersen

'ALETH JENSDATTER GRØN,f 1769. Bosatt i Liland, Sortland sogn. FÖD. 1769 (32 år enl ft.1801)G 1792 i Sortland sogn m ANDERS NILSEN LOCHERT f (dp 1766) i Sortland sogn.Bosatt i Liland, Sortland sogn. Barn:Magrethe Andersdatter, dp 1794' Kilde:[url="http://www.trekilen.com/slekt/toril4k/sidad/h____75d.htm>Lenke Jeg har etterlyst foreldrene hennes tidligere, men fant tilleggsopplysningen (som jeg håper er korrekt) - etternavnet Grøn - hos Trekilen. Med utgangspunkt i Grøn, finner jeg en mulig far til Aleth, nemlig Jens Pedersen Født ca.1734 -- Lille-Eidet, Buksnes, Vesvågøy, Nordland Lenke Er det noen som kjenner Jens Pedersen, og som kan bekrefte eventuelt avkrefte at dette er faren.Fins flere lenker til foreldrene til Jens Pedersen bl.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.