Gå til innhold
Arkivverket

[#70514] Hammer (Hamar) bys Mesterborger 2009. Statsarkivar Per Øyvind Sandberg


Gjest Lars Ove Wangensteen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Ove Wangensteen

Middelalderfestivalen på Hamar er vi stolte av http://www.middelalderfestival.no/, og i dag ble undertegnede ekstra stolt og glad.Statsarkivar Sandberg ble kåret til Mesterborger, og det er etter både min og mange andres meget fortjent. Han er et vandrende leksikon med enorm kunnskap. Han er i tillegg et varmt menneske som har tid til alle (også tid til å veksle noen ord med meg før kåringen i dag), og i tillegg er han en morsom og engasjerende foredragsholder.Gratulerer Per Øyvind!

bilete7179.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iver Mosvold

VELDIG fortjent!!-Slutter meg til Lars Oves kommentar. Dette var virkelig gøy!(NB: Han er jo egentlig østfolding!)IM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai Werner Østreng

Gratulerer, Mesterborger Per Øyvind fra din barndomsvenn og tidligere skolekamerat KaiPS. Til Lars Ove,Per Øyvind og jeg vokste opp 150 meter fra hverandre i barne/ungdomstiden i (Indre) Østfold som Iver ganske riktig bemerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai Werner Østreng

Mitt innlegg (4) Jeg glemte i farten at du skriver Per Øivind med i, det skyldes enten høyt fremskredet alder eller gårsdagens rødvin.....Mvh Kai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Korrekt skulle jeg selvfølgelig også være. Det er Øivind, ikke Øyvind.Men en bokstav feil er ikke allverden :-)Poenget er uansett at en mann født i Østfold er blitt Mesterborger på Hamar. Det tror jeg er den første og den siste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.