Gå til innhold
Arkivverket

[#70537] Margrethe Beate Piper/Johansdatter og Ole Hans Endresen Bergen -hvor ble de av?


Gjest Karina Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Karina Hansen

Jeg har i en tid nå prøvd å finne ut av hvor dette ekteparet og deres barn ble av?Margrethe Beate/Bergitte Piper/Johansdatter født 1802 i Sund,Hordaland(av foreldre Barbro Lorentze Larsdatter Holst og Johannes Pipper) -ble gift med Ole Hans Endresen født 1797 i Bergen(Korskirken, av foreldre Endre Olai Olsen og Maren Hansdatter).Margrethe og Ole ble gift i Korskirken 1831 og fikk følgende barn sammen:Ane Lorentine Marie, født 1832 Korskirken Endre Olai, født 1833 Korskirken Johan Henrik, født 1836 KorskirkenDet virker for meg som at sporene slutter ved Johan Henriks fødsel, de er ikke å finne i 1865 tellingen i Bergen- i såfall må etternavn være endret,eller at de har flyttet et annet sted. Jeg har prøvd å søke i døde,vigde, emigranter osv. Men, det blir bare hodekløe av det...... Er det noen som kan hjelpe med å finne ut av hvor de ble av(eventuelt tips)? Da hadde jeg blitt så glad,Mvh Karina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karina Hansen

Takk Carsten!!Dette var jo helt suverent. Jeg hat lett etter disse i lang tid nå.Nå skal jeg se hva mer jeg kan finne ut når jeg vet hvor de havnet!Takk igjen for all god hjelp,Vennlig hilsen Karina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karina Hansen

Han havnet altså i Vågan!Det må jeg si, det er jo i 'nabolaget'. Tusen takk Carsten for hjelpaMvh Karina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.