Gå til innhold
Arkivverket

[#70540] Ole Johannes Olsen ca 1814 Holen i Lye?


Gjest Eyvind Knutsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Eyvind Knutsen

Kan noen hjelpe med å tyde vielsen til Ole Johannes Olsen og Ingeborg Reiersdatter? Info om dåb og foreldre til dette paret er av stor hjelp,(helst kirkebøker)? Ser ut som det står Holen i Lye,se under 3 Novmbr... LenkeMvh Eyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg synes det står: enkem. arbeidsm. O.J.O. født Holen i Thime sogn og ......, 39 år, Ole Johannes Jensen .. og pike I.R.Lie, født Lie i Østre Sk....., 29 år, Reier Tollefsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eyvind Knutsen

Dette er flott hjelp å få..Ser konfen til Ole er i 1832 (hvis det er han),kan dette da være dåpen?LenkeHan har vært en nøtt,han Ole ser dere...Mvh Eyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eyvind Knutsen

Da har jeg fått god hjelp i både øst og vest. Skulle dere finne mer om foreldrene så blir jeg glad for det.Tusen takk begge,for hjelpen.Mvh Eyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eyvind Knutsen

Dette ser bra ut Erling,tusen takk. Må vel kanskje spørre om det er noen som har en bygdebok som omhandler denne familien,fant ikke Ole Jensen som døbt i kirkebøkene for lye.Litt rart at han står som Ole Johannes Jensen i sønnen Ole sin Vielse,stusset litt på dette....Takk Erling!Mvh Eyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.