Gå til innhold
Arkivverket

[#70550] Halvor Nilsen i Brevik


Gjest Sten Fredrik Bålsrød
 Del

Recommended Posts

Gjest Sten Fredrik Bålsrød

HeiHalvor Nilsen f.1837 bodde i 1885 i Brevik med kona Nilia Nilsdatter og 4 barn: 1.Karen Anne Halvorsen f.14.juli 1863 i Barkevik i Brunlanes, 2.Andreas Halvorsen f.6.nov. 1865 i Langesund, 3.Nils Jørgen Halvorsen f.25.mars 1869 i Brevik og Anna Marie Halvorsen f.15.mai 1872 i Brevik. Alle fire barna ble konfirmert i Brevik i.h.v 1877, 1880, 1886 og 1887.Nilia Nilsdatter døde 29.sept. 1874 i Brevik og Halvor Nilsen døde 20.nov. 1895 i Brevik, begge gravlagt der. Har prøvd å spore de fire barna, men jeg finner ikke noe. Hverken i kirkebøker eller folketellinger. Er det noen som vet hvor de ble av? Hva skjedde? Helt stille etter konfirmasjon.Hilsen Sten Bålsrød Larvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sten Fredrik Bålsrød

Hei igjenJeg holder på sjekke de gode tipsene. Har også funnet en kandidat på gravminner. Lenker er desverre ikke min sterkeste side. Gravsted Brevik ID-2752731. Føselsdato stemmer men ikke året. Jeg har Andreas som født 6.11.1865 ikke 1864.Leter videre. Alt har en løsningmvh Sten Larvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.