Gå til innhold
Arkivverket

[#70551] Johan Adolf Hermandsen


Gjest kjell lund
 Del

Recommended Posts

Gjest kjell lund

ble konfirmert Vevring Førde 29 september 1901 oppgitt født 8/3 1886. Fødested angitt Haugland i Ladevik 'ætt af 27/6 89'. Jeg finner ingen dåp i Lavik(?) og forstår ikke 'ætt af 27/6 89'? Noe jeg burde skjønne..? Takknemlig for hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Det står 'att. av 27/6 89' og det betyr bare at attest er utstedt den datoen. Det er antagelig en attest som viser når og hvor han ble døpt.Lenke til konfirmasjonen: Lenke Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei Kjell! Her er Johan i f.t. 1900. Moren er enke. [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=2&filnamn=f01434&gardpostnr=103&personpostnr=559&merk=559#ovre>LenkeHer finner jeg Johan Adolf i DA LenkeOg her er vel dåpen i 1886 - Sogn og Fjordane fylke, Brekke i Gulen, Ministerialbok nr. C 2 (1882-1914), Fødte og døpte 1886, side 14. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjell lund

Jeg er imponert - så mye tid jeg har kastet bort på Lavik - og Haugland! takk til Else - jeg går ut fra at det var en dåpsattest da de flyttet til Vevring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.