Gå til innhold
Arkivverket

[#70558] Adolf Thomsen


Gjest Terje Aarset
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarset

Adolf Thomsen (1852-1903, fødd i Bergen, organist i Tromsø og komponist) laga den kjende tonen til 'Å eg veit meg eit land', truleg i 1901. To år etter døydde Thomsen under eit kuropphald i Sandefjord, og han er gravlagd der.Adolf Thomsen og kona Lorentze (f. 1855) hadde fem born: Alvhild (1884), Frida (1885), Einar (1888), Ingrid (1891) og Sigvald (1893). Sigvald var musikar og komponist som faren, og eg har funne spor etter han i Bergen. Men kvar vart dei andre borna av?Er det nokon som kjenner til etterkomarar etter Adolf Thomsen? Det finst ei byste av Thomsen utan domkyrkja i Tromsø, men eg skulle gjerne ha hatt eit originalbilete av han. Kan nokon skaffe meg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Gå inn på Wikipedia, søk på 'adolf thomsen'. Du finner der en liten artikkel. Gå videre på 'eksterne lenker'. Der er bl.a. bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.