Gå til innhold
Arkivverket

[#70563] publisering av bilder


Gjest Tor Trondsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tor Trondsen

Hei!Jeg holder på å digitalisere en del bilder etter min farfar Per Trondsen og lurer på om det finnes et egnet sted å publisere dette slik at det kan gjenfinnes/kommenteres/søkes i.

bilete7183.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hvorfor ikke lage en egen hjemmeside med bilder b.a. fra Sola med tekst om hvem som er på bildet?Med vennlg hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Jeg har mine bilder på picasaweb. Den er gratis opptil en viss mengde, husker ikke helt hvor mye. Du kan ta en titt her http://picasaweb.google.com/fjeldsideni tillegge til det offentlige galleriet har jeg ca 30 album som kun er for meg selv, min familie og noen ganger venner eller samarbeidspartnere. Da må jeg sende linken til det aktuelle albumet tilde som skal ha tilgang.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Tor Trondsen

Tusen takk for godt innspill om Picasaweb. Har scannet og lagt ut en del bilder. Dersom noen har innspill på hvem som er avbildet eller hvor bildene er tatt så kan dere kommentere direkte på bildene etter det jeg forstår.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.