Gå til innhold
Arkivverket

[#70568] Hjelp til å finne igjen dåp og dødsfall på Baklandet


Gjest Trond Gellein Løkken
 Del

Recommended Posts

Gjest Trond Gellein Løkken

Hei Jeg trenger hjelep og noan andre øyner til å hjelpe meg. Jeg leter og leter... etter dåpen til Peter Nicolaus Wigendahl født 1788 og døde noen få uker gammel i 1788. Hans mor døde like etter.MEN - jeg har ikke notert hvilke kirkebok jeg har funnet hans fødsel og død, eller morens død - ei heller noe annen form for kildehenvisning.Barnets foreldre var Petternille Sandberg, født 1767 på Baklandet og døde 1789 på Baklandet. Hun ble gift 7. april 1788 på Baklandet med matros Paul Larsson Wigendahl.Lenke til vielsen Permanent sidelenke: LenkeJeg leter og leter i gjeldene bøker for Baklandet, men finner ikke igjen dåpen og dødsfallet til Peter Nicolaus, eller dødsfallet til barnets mor Peternilla. Kan noen være så snill å hjelpe meg?MvhTrond Gellein Løkken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Her er i alle fall dåpen.Kildeinformasjon: Sør-Trøndelag fylke, Vår Frue i Trondheim, Ministerialbok nr. 602A02 (1774-1814), Fødte og døpte 1788, side 116-117. Permanent sidelenke: Lenkemvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Gellein Løkken

Tusen tusen takk Kirsti!!! Feil sogn, du aner ikke som jeg har lett etter disse.MvhTrond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.