Gå til innhold
Arkivverket

[#70577] Kari Torsdtr.hvem var hennes foreldre og hvor var hun fra.


Gjest Jørgine Myrvang
 Del

Recommended Posts

Gjest Jørgine Myrvang

Jeg prøver igjen å få hjelp til å finne Kari Torsdtr.f.1720 d. 1798,g.m. Elling Åsterud Haga.En dtr Marte.g.m.Gudbrand Skamarken d.1788.Tyristrand.mvh.Jørgine Myrvang Hedalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Vet du omtrentlig hvor i landet vi skal, -jeg mener siden du vet når hun døde, mannens og datterens navn?Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg lurer på om Elling Åsterud het Amundsen til etternavn, og at han og Kari ble gift ca. 1843 i Hole.Iflg. FS fikk de 8 barn på Åsterud: 1)Maria f.22/11 1744, 2)Anders dpt.6/3 46, 3)Inger dpt. 19/5 48, 4)Christian dpt. 7/12 49, 5)Ingeborg dpt.21/11 51, 6)Tor dpt.6/4 55, 7)Elling dpt.12/3 58, og 8)Marte dpt. 28/9 60. Til slutt så står også en Marte f. 1765, men jeg lurer på om ikke det er Marte f.1760. Her må det være mange faddere å sjekke om noen av dem var i slekt med Kari Torsdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.