Gå til innhold
Arkivverket

[#70582] Eidsvoll: Katrine Embretsdtr. f. 1803


Gjest Torodd Kinn
 Del

Recommended Posts

Gjest Torodd Kinn

Som oppfølging til innlegg 70273 Lenke av Carrol Press:Kjenner nokon til Katrine Embretsdtr. (Ingebriktsdtr.), som skal vere fødd i Eidsvoll prestegjeld i 1803?Kyrkjebøkene er tapte i brann, men kanskje nokon har bygdebøkene?Faren til Katrine skal ha heitt Embret Olsen. I FT1801 er det ein gift Embreth Olsen på Myhrer Søndre og to ungkarar med det namnet, på Berger Søndre og Baadshoug.Kan nokon hjelpe meg med å hjelpe Carrol vidare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Tonby

Ved lysningen i Aker står det at hun er konfimert i Ullensaker i 1821. Det må være hun som blir konfirmert som Cathrine Baarli nr 11 Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torodd Kinn

Ja, det stemmer nok. Eg klarte ikkje å tyde stadnamnet i presteboka, men her i klokkarboka står det klart Baarlie. Og Bårli er i Eidsvoll, ikkje Ullensaker. Det tyder på at foreldra har budd på Bårli.Men kva står det i feltet for foreldre/husbond? 'hos Fru Leganger'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Tonby

Ja det står hos fru Leganger. Kikket litt i inntektskatten for Eidsvoll 1810. På Bårli bor Embret Jacobsen og det bor en Embret Olsen på Myrher.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torodd Kinn

Eg prøver å heve denne opp igjen :)Kjenner nokon opphavet til Katrine Embretsdotter?Ho skal vere fødd i Eidsvoll i 1803, far: Ingebrikt (Embret) Olsen.Denne opplysninga kjem frå lysing og ekteskap i Aker i 1828. Der vert det òg sagt at ho vart konfirmert i Ullensaker i 1821.Vi finn ein konfirmant Katrine Bårli i Ullensaker i 1821. Då er ho 'hos fru Leganger'. Om det er rett Katrine, har familien vore knytt til Bårli i Eidsvoll i åra rundt eller før 1820.Kan nokon hjelpe meg med å hjelpe Carrol Press i leitinga hennar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Øivindsson Lunde

Det var skifte etter Ola Embretsson 14.12.1810-24.01.1812. Sønnen Embret var da i tjeneste på Hjera. Ingen spor til Katrine ut fra det.Embret Olsson på Neristun av Sø-Myrer hadde ingen datter Katrine i følge Eidsvoll bygds historie II, 2. del, side 29Tjeneren på Sø-Berget i 1801 kjenner jeg ikke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.