Gå til innhold
Arkivverket

[#70588] Klaus Barthold Kristiansen


Gjest Linnea Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Linnea Johansen

Hei, er det noen som vet noe om min farfars søsken? Klaus Barthold Kristiansen, f,26.01.1894, og Klara Elise, f.08.04.1889. Begge er født i Glemmen.Hilsen Linnea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnea Johansen

Tusen takk for det. Nå må jeg prøve å finne ut om de giftet seg og evn. fikk barn.Vet ikke noe om den siden av min fam.Linnea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Dette er vel konfirmasjonen til Klara Elise i 1904 – se nr. 85 (hun står her registrert med farens farsnavn som sitt etternavn) - Østfold fylke, Glemmen, Ministerialbok nr. 13 (1892-1907), Konfirmerte 1904, side 446. Permanent sidelenke:  [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=3447&idx_id=3447&idx_listetype=kf&idx_kjonn=&uid=ny&idx_side=-197>Lenke Permanent bildelenke: LenkeOg her konfirmeres Klaus Barthold i oktober 1908 – se nr. 42 - Østfold fylke, Glemmen, Ministerialbok nr. Fa 0014 (1902-1922), Konfirmerte 1908, side 276. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnea Johansen

Tusen takk. Ikke rart at jeg ikke fant Klara, så etter Kristiansen. Nå må jeg bare fortsette letingen. Linnea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.