Gå til innhold
Arkivverket

[#70601] Hjalmar Løkås/Løkaas fekk eit barn(i Oslo) u.ektesk. var det fleire?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Dersom du tilfeldig treff på fleire barn av Hjalmar i Oslo, evt. Stavanger(i skifte etter faren i 1942, er han bs. i Stavanger), hadde det barnet som eg kjenner til blitt glad :-))Hjalmar vart f.i Bodø 1908, han døydde ugift og utan arvingar(iflg.skifte) i Oslo, 02.01.1970.Eg har alle mogelege opplysningar om Hj. sin familie(foreldre/sysken), men manglar info. om _hans_ liv.Dersom nokon finn fleire barn av han, er det fint om de kan senda info. pr. e-post: mastokk2alfakrøllonlinepunktumnoVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tenkte at de gjerne er nokon som ikkje har sett denne meldinga: Eg er takksam dersom dei som leitar gjennom døypte(eller gifte frå 1948 ) i Oslo frå ca. 1928 , også kan sjå om dei ser nokon som har Hjalmar Løkås til far :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest Gunn Huglen

Jeg kan ikke hjelpe deg med etterkommere, men Hjalmar Løkås er gravlagt på Vestre Gravlund i Oslo i 1970.Dis gravminner har opplysninger om fødselsdato, 30/9 1908, d. 1/2 1970- ID nummer 75 36 58 , gravnummer 064.Men dette har du kan hende fra før?Flott at du har hjulpet familien så bra med opplysninger.Du finner mange Løkåsnavn nevnt på Dis-gravminner , men vet jo ikke om det finners flere etterkommere? Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei :-)) At han er gravlagt på Vestre Gravlund veit eg ja, og som eg har skrive i (1) her, så står det ikkje noko i skiftet etter han om arvingar.Så ifall det er etterkomarar, er dei ikkje kjende.Takk for respons iallfall.Kanskje nokon treff på namnet LØKÅS ved leiting etter andre, det er jo eit namn som er lett å merkja seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.