Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kjellaug R. Petit

[#70603] Hvor ble det av Isak Guttormsen Rolfsvåg f. 1859 i Samnanger

Recommended Posts

Gjest Kjellaug R. Petit

Her er det jeg har:Dåp: Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Os, Ministerialbok nr. A 16 (1851-1859), Fødte og døpte 1859, side 325. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1931&idx_id=1931&uid=ny&idx_side=-283>Lenke Permanent bildelenke: LenkeForeldre var Guttorm Torgersen Rolvsvåg (1832-1864) og Kari / Karen Isaksdtr Utskot (1837-1874)(hun var min oldefars førset kone og også hans tremenning)Ft 1865: LenkeKonfirmert 1874: Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Samnanger i Samnanger, Klokkerbok nr. A 1 (1869-1878), Konfirmerte 1874, side 53. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: LenkeHer er han fadder til sin brors sønn, Guttorm, i 1877: Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Samnanger i Samnanger, Klokkerbok nr. A 1 (1869-1878), Fødte og døpte 1877, side 39. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Tonby

Kan det være han som er gravlagt her Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjellaug R. Petit

Der fant du han uten tvil, kjempebra! Takk skal du ha. Det var ingen andre med et slikt navn i Samnanger, så det forklarer jo hvorfor jeg ikke fant han!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.