Gå til innhold
Arkivverket

[#70634] skifte: Johannes Monsen Myren Skjold: 1815-1818


Gjest Kjellaug R. Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug R. Petit

Johannes Monsen Myren Skjold 319 13b 1815-1818 Er det mulig å få vite hva det står her? Og dette er vel hans kone: Anna Marie Hansdtr Myren Skjold 722 19 1833-1837mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Johannes Monsen Myren Skjold 319 13b 1815-1818 Er det mulig å få vite hva det står her? Dato 10. juni 1817, enke Anne Marie Hansdatyter og barna Lars, 26, Mons, 23 og Elen, 17.Og dette er vel hans kone: Anna Marie Hansdtr Myren Skjold 722 19 1833-1837. Datert 9. til 22. august 1836. Sønn Lars Johannessen var død, men hadde etterlatt seg barna Johannes, 13, og Serene, 15, sønn Mons J. Myren, og datter Elen J., g.m. Mons Monsen Grimstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Jeg er faktisk så smått begynt på et dokument der jeg legger inn alle skifte-svarene fra SAB for Søndre og Nordre Bergenhus, samt de geistlige fra Bergen Stift. Jeg synes nemlig det er uhyre stressende å leite frem gamle skifter, dette fordi vi ikke var flinke til å skrive stikkord de første årene. Jeg tar nå for meg alt på arkivforum, tråd for tråd. Så får vi se hva vi ender opp med.Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.