Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Kjellaug R. Petit

[#70634] skifte: Johannes Monsen Myren Skjold: 1815-1818

Recommended Posts

Guest Kjellaug R. Petit

Johannes Monsen Myren Skjold 319 13b 1815-1818 Er det mulig å få vite hva det står her? Og dette er vel hans kone: Anna Marie Hansdtr Myren Skjold 722 19 1833-1837mvh Kjellaug

Guest Yngve Nedrebø

Johannes Monsen Myren Skjold 319 13b 1815-1818 Er det mulig å få vite hva det står her? Dato 10. juni 1817, enke Anne Marie Hansdatyter og barna Lars, 26, Mons, 23 og Elen, 17.Og dette er vel hans kone: Anna Marie Hansdtr Myren Skjold 722 19 1833-1837. Datert 9. til 22. august 1836. Sønn Lars Johannessen var død, men hadde etterlatt seg barna Johannes, 13, og Serene, 15, sønn Mons J. Myren, og datter Elen J., g.m. Mons Monsen Grimstad.

Guest Kjellaug R. Petit

Takk for svar, det var nok ikke rette personer denne gangen.mvh Kjellaug

Guest Arnfrid Mæland

Jeg er faktisk så smått begynt på et dokument der jeg legger inn alle skifte-svarene fra SAB for Søndre og Nordre Bergenhus, samt de geistlige fra Bergen Stift. Jeg synes nemlig det er uhyre stressende å leite frem gamle skifter, dette fordi vi ikke var flinke til å skrive stikkord de første årene. Jeg tar nå for meg alt på arkivforum, tråd for tråd. Så får vi se hva vi ender opp med.Arnfrid

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.