Gå til innhold
Arkivverket

[#70661] Frå Vågå til Vestnes.


Gjest mari lien
 Del

Recommended Posts

Gjest mari lien

Anne Marja Pedersdotter- kvar vart det av ho? Foreldra var Peder Larsen Lien og Marit Olsdotter Haverstadhagen, båe frå Gudbrandsdalen.Ho var født 4.10.1850 på Vestnes,konfirmert 1.10.1865 same stad.I folketeljinga 1865 finn vi Marit som losjerande,Peder truleg borte på arbeid. Han var minearbeidar. Men kvar er Anne Marja? Gifta ho seg og fekk etterkomarar? Når døydde Marit og Peder? Kan nokon hjelpa oss med opplysningar? Temaet teke opp før som nummer 70594.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Det nærmeste som jeg for min del kommer, er en Anne Pedersdatter som utv. i 1881 og oppgav å være 28 år gml (gift). Men det er sannsynlig at dere andre er flinkere enn meg til å søke i f.eks. emigrantprotokollene. (En Anne Marie Pedersdtr f 1856 utv. fra Bergen (fra Væstnes)). Hilsen Helge H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest mari lien

Vi har funne at Peder Larsen Lien døydde på Molde sjukehus i 1869, berre 50 år gamal. Han sokna til Vestnes,men vart gravlagt i Molde. Til no er ikkje dottera Ane Marja funne i ft. 1900 og mora ikkje funne død, så kanskje reiste dei til Amerika? Takk til døkk som har kome med innlegg til no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.