Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Helén Tangen

[#70674] Feil ved permanent sidelenke

Recommended Posts

Guest Helén Tangen

Den permanente sidelenken for Akershus fylke, Vestby i Vestby, Ministerialbok nr. 9 (1878-1900), Utmeldte av statskirken 1897-1899, side 223Lenkeleder til Østfold fylke, Våler, Ministerialbok nr. I 8 (1862-1876), Inn- og utflyttede 1868, uten sidenr

Guest Kristian Hunskaar

Når jeg går til s. 223 i Vestby-boka, finner jeg følgende permanente sidelenke, som stemmer: Lenke

Guest Geir Tverå

Dette er en type feil som jeg har opplevd kan forekomme hvis jeg har flere kirkeboksider åpne samtidig. Opplysningene under bildeinformasjonen synes å henge igjen fra en annen bok man har åpen. Lenken vil følgelig vise til riktig side, men i feil kirkebok. Man bør derfor alltid kontrollere lenkene før man bruker de i debattinnlegg o.l.Mvh Geir

Guest Helén Tangen

Tusen takk for svar.Til Geir Tverå: Stemmer at jeg hadde flere sider oppe samtidig. Jeg oppdaget feilen fordi jeg sjekket lenken før den ble videresendt.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.